Treceți la conținutul principal

Printfriendly

Cupola cu branza

Pentru iubitorii de branza va spun sincer ca este un delciu. Eu iubesc deserturile cu branza deci incerc tot felul de lucruri pe baza de branza .




Ingrediente:
-8 buc piscoturi
-0.5 kg branza vaca sau ricotta
-4 linguri zahar pudra
-2 linguri cacao
-1pahar vin alb sec

Mod de preparare
Intr-un castron mai mic asezam  in asa fel incat sa acoperim fundul castronului piscoturile pe care le-am inmuiat innainte in vin alb .
Branza o zdrobim bine cu furculita sau cu blenderul , punem in ea zaharul (gutati dup ace amestecati bine , deoarece poate nu e sufficient de dulce ) , daca mai trebuie mai adaugati zahar .
O impartim in jumate . O jumate o punem peste piscoturile deja asezate in castron si nivelam si presam usor . In cealalta jumate punem cacao si o amestecam bine .
O punem sip e aceasta in castron , nivelam si presam . Deasupra punem piscoturile ramase si inmuiate in vin . Apasam bine , insa trebuie sa avem grija sa nu rupem piscoturile  si dam la frigider pana se raceste.
Inainte de servire rasturnam compozitia din castron pe un platou , pudram cu cacao si taiem .

P.S. Folositi un castron mai mic , ca sa aveti inaltime la acest desert . Mie mi-au iesit 6 felii cam de 100 gr bucata . 

Comentarii

  1. Interesnta si cupola , dar pe mine ma intereseaza de ce nu ti-ai facut si-un coltisor de abonare prin mail la postarile tale ; nu te-ai intrebat de ce nu ai niciun comm decat de la Merisor , la una dintre retete ? Pacat de munca ta si sa-ti fie cunoscuta doar prin intermediul site-ului Petitchef .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dia , am mai zis o data ca am rezolvat problema dar se pare ca nu....acuma am aduagat un camp de abonare , sper sa functioneze

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cosulete cu dulceata de prune si nuca

O reteta pe care eu o ador , sunt usor de facut , se pastreaza foarte bine si sunt bune pentru orice eveniment. Colindatorii nostri le-au adorat . Din cantitatile date mi-au iesit 45 bucati .

Prajitura Betivul Izodor

O prajitura betiva rau de tot , gustul de rom si usor de alcool este cel care predomina in aceasta prajitura , dar este gustoasa si relative uspr de facut .Din pacate poze din timpul prepararii am doar de la blat si nuca macinata , s-a terminat bateria aparatului foto asa ca am renuntat . 

Feli londoneze

O prajitura foarte gustoasa cu aluat fraged , gem de caise si bezea cu nuca . Este o  prajitura perfecta pentru a fi luata la drum sau la un picnic.
Reteta o am de la o doamna nemtoaica din Timisoara , o doamna foarte draguta si foarte priceputa. Aceasta doamna care are o varsta foarte frumoasa face niste prajituri foarte aspectuoase si gustoase .