Rulouri de dovlecei umplute cu branza si ciuperci shimeji



O reteta pentru un aperitiv gustos si destul de rapid mai ales ca am avut ca si ajutor condimente de la Delikat.Am folosit la acest preparat ierburi italiene cu care am  aromatizat branza.

Nu am postat de ceva vreme din lipsa timpului. am o gramada de retete care asteapta sa fie editate si postate. Nu stiu cand o sa apuc sa le scriu si sa editez fotografiile la toate. Dar intr-o zi voi ajunge si eu la zi cu ele.

Pana atunci va aduc un aperitiv care se prepara repede si arata grozav pe un platou la mesele festive pentru care ne pregatim. Mai avem putin pana la Sarbatorile de iarna.


Ingrediente:
-2 dovlecei / zucchini
-250 gr branza de vaca/ ricotta
-100 gr branza telemea
-1 cutiuta ciuperci shimeji albe (150 gr)
-2 catei usturoi
-sare
-condiment amestec de ierburi italiene

Mod de preparare

Dovlecei , eu am folosit zucchini pe care i-am curatat partial (am mai lasat cate o dunga verde pe ei) si i-am feliat pe lungime subtiri (cam ca si pentru pane). Am presarat peste ei sare si i-am lasat putin sa stea. Am incins gratarul si i-am facut la gratar cam 1 minut pe fiecare parte (pana s-au inmuiat putin si au capatat acele dungi de la grill).

Am gatit toate feliile de dovlecel si le-am lasat deoparte.
Intr-o tigaie antiaderenta si incalzita bine am pus ciupercile shimeji si putina sare. Ele cand se gatesc lasa putina apa si este suficienta ca sa se gateasca bine. Am pus peste ele 2 catei mici de usturoi pisat si le-am lasat la  racit.
Intr-un bol am amestecat cele doua tipuri de branza pana cand am obtinut o textura fina. Am adaugat ierburile italiene si ciupercile gatite. Trebuie obligatoriu gustat pentru ca e posibil sa mai trebuiasca sare sau sa fie prea sarat. Daca e prea sarat se mai poate adauga putina branza de vaca.
Se amesteca bine de tot.
Pe un fund de lemn se aseaza cate doua felii de dovlecel si peste ele se intinde branza(cam 2 linguri de supa). Se ruleaza usor . 


Se aseaza pe un platou si se decoreaza cu ierburi proaspete.
Pofta mare .






Comentarii