Dulceata de caise

 Am avut cateva caise pe acasa care stateau sa se strice . In urma cu vreo luna si jumatate am comandat Green Sugar gelifiant pentru dulceturi rapide si sanatoase .




Ingrediente:
-1 kg caise
-170 gr Green Sugar gelifiant
-25 ml apa + 25 ml caisata / 50 ml apa
-zeama si coaja de la o portocala 

Mod de preparare

Caisele le-am spalat si le-am scos samburele , le-am lasat in jumatati pentru ca am vrut sa ramana fructele cat de cat intregi .Am razuit deasupra caoja portocalei si am stors sucul .
Am fost sigura ca vor ramane asa pentru ca timpul de fierbere este foarte scurt , doar 10 minute.

Intr-un vas am pus indulcitorul gelifiant , caisata si apa si am pus pe foc mic . Am amestecat pana s-a topit zaharul . Am adaugat fructele si le-am lasat sa fiarba 10 minute , amestecand din cand in cand.



Turnam dulceata in borcanele curatate foarte bine , punem capacul si asezam borcanul cu capacul in jos pentru 10-20 minute.

Le intoarcem si le lasam la racit .
Se pastreaza in camara si se consuma , dupa ce se desface , in cateva zile .


Comentarii