Prajitura cu dovleac

O prajiturica perfecta pentru ai pacali pe cei mici . Este fara zahar , fara faina si nu e foarte dulce .



Ingrediente:
-dovleac placintar copt (2 cani piure)
-1 lingurita scortisoara
-2 linguri cacao /pudra de roscove
-2 oua
-1 cana nuci macinate sau taiate grosier
-1/2 cana curmale hidratate
Extra : miere pentru servit

Mod de preparare
Masuram cu aceiasi cana toate ingredientele.
Dovleacul placintar il coacem si il facem piure . Eu am avut 2 cani de 200 ml de piure de dovleac .

Curmalele le-am pus la hidratat in apa cu extract de flori de portocal , dar se poate in rom sau alte lichide.
Dupa 20 minute le-am pus in blender si le-am facut si pe ele piure.
Intr-un castron am pus ouale si le-am batut cu furculita .
Adaugam piureul de dovleac , nuca macinata sau tocata , cacao sau corabul , scortisoara si amestecam bine de tot . 

Gustam sa vedem daca este suficient de dulce , daca se potriveste gusturilor noastre.
Se mai poate adauga sirop de artar , indulcitor sau zahar .
Punem compozitia intr-o tava de tarta antiaderenta , nivelam si  coacem in cuptorul preincalzit la 180 grade pentru 20 minute .
Trebuie sa prinda deasupra o crusta subtire si sa se gateasca ouale .
Serviti rece cu miere de albine .


  

Comentarii