Treceți la conținutul principal

Printfriendly

Clafoutis cu cirese


Pentru ca am castigat in cadrul concursului de pe  Bucataras produse Green Sugar am decis sa le incerc si in desert.
Este  un indulcitor natural care nu schimba gustul preparatelor si nici a prietenei mele dragi de dimineata ,, cafeluta,,.
Cu ocazia postarii acestei retete vreau sa multumesc inca o data Green Sugar si Bucataras.ro pentru premiu .


Daca aveti ocazia sa achizitionati aceste produs ,, Green Sugar ,, eu va recomad cu caldura sa o faceti ca o alternativa la zaharul alb rafinat . Se gaseste sub forma de pliculete la DM .
Este un produs util diabeticilor si celor care vor sa manace un desert mai sanatos. 

Ingrediente
-400-500 gr cirese 
-4 oua
-3 linguri green sugar sau 4 linguri de zahar 
-100 gr faina migdale 
-30 gr faina alba
-250 ml lapte de orez/ovaz/de vaca
-putina sare
-zahar pudra pentru pudrat cand va fi rece 

 Mod de preparare

Ciresele le spalam si daca doriti scoateti samburi .
Intr-o tava de tarta punem cirese cat sa acopere tot fundul tavi.
Intr-un castron amestecam ouale cu green sugar si putina sare pana cand se dizolva zaharul .
Adaugam  faina de migdale, faina de grau, laptele si omogenizam bine.

Aceasta compozitie o turnam peste cirese si dam la cuptorul incins la 180 grade cam 30-40 minute.

Marginile se vor ridica in timpul coacerii , dar nu are nimic. Cand se raceste vor revenii la normal.

Lasam desertul sa se raceasca si il pudram cu zahar pudra din abundenta . 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cosulete cu dulceata de prune si nuca

O reteta pe care eu o ador , sunt usor de facut , se pastreaza foarte bine si sunt bune pentru orice eveniment. Colindatorii nostri le-au adorat . Din cantitatile date mi-au iesit 45 bucati .

Prajitura Betivul Izodor

O prajitura betiva rau de tot , gustul de rom si usor de alcool este cel care predomina in aceasta prajitura , dar este gustoasa si relative uspr de facut .Din pacate poze din timpul prepararii am doar de la blat si nuca macinata , s-a terminat bateria aparatului foto asa ca am renuntat . 

Feli londoneze

O prajitura foarte gustoasa cu aluat fraged , gem de caise si bezea cu nuca . Este o  prajitura perfecta pentru a fi luata la drum sau la un picnic.
Reteta o am de la o doamna nemtoaica din Timisoara , o doamna foarte draguta si foarte priceputa. Aceasta doamna care are o varsta foarte frumoasa face niste prajituri foarte aspectuoase si gustoase .