Treceți la conținutul principal

Printfriendly

Chec zebra




Un chec tare aratos care poate fi facut cu diverse arome. Eu am optat pentru un chec cu frisca (nu am avut iaurt)  cu aroma de rom si cacao.
Checul mi se pare cel mai potrivit dulce pentru servit alaturi de ceasca de cafea dimineata, este un desert foarte versatile si simplu.

Ingrediente:
-5 oua
-5 linguri zahar
-100 ml frisca lichida sau iaurt gras
-50 ml ulei
-200 gr faina
-2 linguri cacao
- esenta rom
-1 lingurita praf de copt
-praf de sare

Mod de preparare
Batem ouale cu zaharul , romul si praful de sare pana devin albe si nu se mai simte zaharul , adaugam frisca lichida sau iaurtul , faina , uleiul , praful de copt si omogenizam bine .
Impartim compozitia in doua parti egale , iar intr-o parte punem cacao.

 Amestecam bine.
Intr-o tava de chec tapetata cu hartie de copt punem in mijloc o lingura de aluat alb , in mijlocul lui punem o lingura de aluat cu cacao, apoi urmeaza aluatul alb in mijlocul celui cu cacao si tot asa pana terminam compozitia.  

Dam tava la cuptorul incins la 180 grade pana trece testul scobitorii .
Lasati la racit

Serviti impreuna cu o cana de cafea , lapte sau ceai. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cosulete cu dulceata de prune si nuca

O reteta pe care eu o ador , sunt usor de facut , se pastreaza foarte bine si sunt bune pentru orice eveniment. Colindatorii nostri le-au adorat . Din cantitatile date mi-au iesit 45 bucati .

Prajitura Betivul Izodor

O prajitura betiva rau de tot , gustul de rom si usor de alcool este cel care predomina in aceasta prajitura , dar este gustoasa si relative uspr de facut .Din pacate poze din timpul prepararii am doar de la blat si nuca macinata , s-a terminat bateria aparatului foto asa ca am renuntat . 

Feli londoneze

O prajitura foarte gustoasa cu aluat fraged , gem de caise si bezea cu nuca . Este o  prajitura perfecta pentru a fi luata la drum sau la un picnic.
Reteta o am de la o doamna nemtoaica din Timisoara , o doamna foarte draguta si foarte priceputa. Aceasta doamna care are o varsta foarte frumoasa face niste prajituri foarte aspectuoase si gustoase .