Tarta cu praz, branza si mezel


O tarta numai buna de facut rapid , e foarte gustoasa si cu ingrediente care se procura usor. Eu zic ca a fost delicioasa .



Ingrediente:
-o jumate foaie aluat foietaj
-5 fire subtiri de praz , sau un fir gros ( sa fie doua maini pline de rondele )
-50 gr unt
-250 gr branza dulce
-150 gr branza telemea nu foarte sarata
-2 linguri smantana
-alte condiment dupa gust
-100 gr mezel
-5-6 buc rosii chery

Mod de preparare:
Aluatul de foietaj il decongelam , eu am folosit o tava de tarta cu diametru de 20 cm si am folosit o jumate de foaie de aluat .
Prazul il curatam si il taiem rondele . Intr-o tigaie incalzita bine punem untul si prazul si il calim putin , pana cand se inmoaie .


Branza de vaca o amestecam cu branza telemea si cu smantana , precum si alte condimente daca vreti . Merge perfect cu marar verde sau patrunjel sau amestec de ierburi frantuzesti .

Mezelurile ( eu am avut putin salam uscat si ceva pastrama ) le taiem feliute subtiri .
Aluatul de foietaj il asezam in tava astfel incat sa acopere peretii vasului si il impungem cu o furculita . Peste aluat punem prazul calit , mezelurile si branza . Nivelam compozitia iar deasupra daca doriti puteti pune cateva bucati de rosii chery (optional) .

Dam la cuptor incins la 200 grade pentru 30 minute . Va crapa putin deasupra dar nu are nimic .
Serviti rece sau calda cu smantana sau mujdei .



Comentarii