Cosulete de cascaval cu salata de surimi



In zilele in care sarbatorim cate ceva acest aperitiv aduce o nota de eleganta unui platou .



Platoul meu de aici contine chiftele de carne cu soia coapte , rulouri de dovleac cu bacon , cosulete de cascaval cu surimi . Retetele o sa le postez pe blog in cel mai scurt timp la sectiunea Aperitive.

Aici am adus un platou mai mare , pentru 10 persoane care contine : cosulete de cascaval , chiftelute, bilute de branza date prin susan sau marar, bufeuri cu ciuperci si degetele din piept de pui .

Iar acum dupa ce vi-am prezentat variantele in care am folosit eu aceste cosulete vin si cu reteta .

Ingrediente:

Pt cosulete 18 bucati:
-200 gr cascaval Dalia
Pt salata:
-1 cutie porumb dulce  (425 ml)
-150 gr surimi
-2 fire ceapa verde
-1 ou fiert
-1 iaurt grecesc
-sare
-piper
-1 avocado
-zeama de la o jumate de lamaie

Mod de preparare:

Cosuletele :
Razuim cascavalul si pe o tava tapetata cu hartie de copt punem cate o lingura de cascaval razuit. O intindem bine si dam la cuptor incins pana cand se topeste si prinde pe margini o culoare aurie.
Scoatem din cuptor si cat sunt calde rotitele le asezam in forme de briose sau de tarta si lasam la racit . Trebuie aranjate cu degetele astfel incat sa formeze cosulet.
Atentie sa nu va ardeti pentru ca trebuie lucrat cu ele fierbinti, altfel nu se vor forma cosuletele .
Eu pe o tava mare de cuptor am pus 6 gramajoare de cascaval , lasand loc intre ele , ca sa nu se lipeaca .


Pana cand se racesc cosuletele facem salata
Surimii il desfacem (fiecare bastonas este asamblat individual intr-o folie) si il taiem cubulete , de preferinta nu foarte mici dar nici mari .
Porumbul il clatim cu putina apa rece si il punem la stors in strecurator
Ceapa verde o facem si pe ea bucatele mici , la fel si oul fiert si racit . Taiem si avocado. Avocado trebuie stropit din abundenta cu zeama de lamaie ca sa nu se oxideze.
Amestecam totul intr-un bol (surimi, ceapa, porumb, iaurt, ou, avocado ) si asezonam dupa gust cu sare si piper.

Umplem cosuletele cu aceasta salata si avem un aperitiv deosebit atat ca si aspect cat si ca gust .


Comentarii