Piept de pui cu clementine, ciupercute si salata de sfecla rosie

Este o mancarica care se face rapid. Noi am servit-o doar cu salata de sfecla rosie dar se poate pune alaturi de ea cartofi, orez  sau mamaliguta .




 Ingrediente :
-1 bucata piept pui
-4 clementine decojite
-0.5 kg ciupercute Champinion albe sau maro
-sare
-piper
-3 catei usturoi
-1 lingura ulei de floarea soarelui

Extra
-1 sfecla rosie mare
-2 linguri ulei masline
-2  linguri zeama de lamaie
-3 catei usturoi

 Mod de preparare
Ciupercile le spalam si le taiem in bucati mai mari , daca sunt mici se pot lasa intregi .
Usturoiul il curatam si in zdrobim
Pieptul de pui il spalam in apa rece si il taiem fasii sau cubulete
Punem o tigaie pe foc si adaugam uleiul si usturoiul ( atentie sa nu se arda usturoiul ), punem pieptul de pui taiat si clementinele fara coaja si taiate dupa cum doriti
Acoperim vasul cu un capac si lasam putin sa se inabuse. Asezonam cu sare si piper si punem ciupercutele .
Acoperim din nou si lasam asa pana cand se gatesc ( cam 10-15 minute ) .
Eu am servit cu salata de sflecla rosie : Sfecla am curatat-o si am dat-o pe razatoarea mica , am pus usturoiul taiat julien , sare , ulei de masline si zeama de lamaie .



Comentarii