Noire - de sarbatoare

 

Ingrediente

·         200 gr ciocolata
·         150 g unt
·         200gr biscuiti digestivi
·         300 ml frisca lichida
·         15  gr  gelatina
·         Praf de sare
·         2 linguri visinata
·         20 visine din visinata

 

Mod de preparare

Pregatim formele de briose sau alte forme pe care le aveti prin casa,daca sunt de silicon atunci trebuie numai sa fie curate , daca sunt de metal atunci puneti folie alimentara pe fund si partile laterale .
Zdrobim biscuitii si ii amestecam cu 100 gr de unt topit . Amestecul obtinut il impartim pe fundul formelor si il apasam uniform .
Ciocolata se pune la topit cu 50 ml frisca lichida si cu 50 gr unt.
Cand s-a topit se da deoparte de pe foc si o lasam putin sa se racoreasca , punem si praful de sare si visinata.
Batem cu mixerul ciocolata topita cu 250 ml frisca cam 5 minute.
Gelatina o punem la hidratat pentru cateva minute , si o incalzim pe foc pana cand se dizolva .
O turnam peste frisca cu ciocolata si amestecam bine.
Turnam aceasta compozitie peste biscuiti , eu am pus cate o lingura intr-o forma si in mijlocul formei cate o visina; dam la frigider pentru cateva ore .
Daca doriti se poate glazura cu ciocolata topita cu putina frisca , eu nu am facut acest lucru , am lasat-o asa .



Comentarii