Sufleu de branza de vaci

 


Ingrediente
·         250 gr branza de vaci (eu am folosit facuta in casa )
·         2 oua
·         2 lingura miere de albine
·         esenta de rom
·         un praf de sare
·         unt pt uns formele
·         o lingurita coaja rasa de lamaie
·         50 gr stafide

 Mod de preparare
Ouale le separam , albusul intr-un castron si galbenusul in altul.
Stafidele le punem la inmuiat in estenta de rom.
Galbenusurile le mixam  impreuna cu mierea de albine, dupa care am adaugat branza , coaja de lamie si stafidele inmuiate. Omogenizam bine .
Albusurile le batem spuma, impreuna cu praful de sare.si le punem peste pasta rezultata din galbenusuri , amestecam pana cand se incorporeaza bine .
Ungem forme de sufleuri daca avem , daca nu se poate face intr-un vas termorezist  (il ungem bine cu unt ), punem compozitia in vase si dam la cuptor pentru 20-25 minute , pana cand se rumeneste usor deasupra.
Am uns doua forme pentru sufleuri cu unt si am turnat compozitia in forme. Le-am pus in cuptorul incalzit la 180 grade pentru 20-25 minute, pana s-au rumenit usor.
Il lasam putin sa se raceasca si se poate servi direct din forme sau rasturnat pe farfurie cu gem , frisca etc.Eu nu am avut rabdare si am luat cu o lingura o bucata .

Eu am facut 2 portii .









Comentarii