Chiftelute umplute cu mozzarella (meat ball)

Bucataras.ro si Delikat m-au invitat la un concurs tare fain. Am decis sa prepar niste chiftelute mai deosebite din carne amestec,cu fulgi de ovaz , condiment pentru chiftelute de la Delikat. Aceste chiftlele (bombe de carne) le-am umplut cu mozzarella. Le-am servit alaturi de niste cartofi copti si legume.
Va recomand cu drag sa cumparati noile condimente Delikat.

Ingrediente:

-800 gr carne tocata amestec
-1 plic condimente pentru chiftelute de la Delikat
-cateva fire de ceapa verde
-3-4 catei mici de usturoi
-2 maini bune de fulgi de ovaz
-3 oua
-putina sare
Extra:
-ulei (aproximativ 500 ml)
-mozzarella bilute

Mod de preparare

Ceapa verde am tocat-o nu foarte marunt pe un tocator. Usturoiul l-am zdrobit.
Intr-un castron am pus carnea, ceapa taiata,usturoiul tocat, plicul cu condimente , fulgi de ovaz si ouale.


Am inceput sa framant pana cand s-au omogenizat toate ingredientele foarte bine.Am adaugat putina sare pentru ca mi s-au parut prea nesarate,dar asta este dupa gustul fiecaruia.
Alt fel de condimente nu am adaugat deoarece plicul contine o selectie de multe legume, sare si piper.
Am pus pe castronul cu amestecul o folie si l-am lasat sa se odihneasca pentru 30 minute in frigider.
Intr-un vas mai inalt la pereti am pus la incins ulei de floarea soarelui .
Din carnea tocata incepem sa formam chiftelele : luam in mana o cantitate de carne si o intindem in palma,in mijloc asezam o bila de mozzarella pe care o imbracam in aluat. 

Incercam sa nu se vada branza ca sa nu curga in ulei.
Cand uleiul este incins prajim chiftelele pana cand se rumenesc frumos.

Noi am servit aceste chiftelute, sau mai bine zis mingi de carne cu cartofi copti asezonati si ei cu condimente pentru cartofi de la Delikat.

Mi-au iesit 10 stfel de chiftele.
Va doresc pofta mare.



Comentarii

Trimiteți un comentariu