Gnocchi cu branza de vaci


 
Gnocchi sunt foarte cunoscuti mai ales printre iubitorii de mancare italiana . Cea mai raspandita reteta de gnocchi este cea pe baza de cartofi , dar azi va propun o reteta cu branza de vaci . Acestia sunt la fel de gustosi ,dar mie mi se par mai simplu de facut daca avem o branza buna .

Eu i-am servit cu unt aromat , dar sunt minunati ca si garnitura .

Ingrediente:
-500 gr branza dulce seaca
-2 oua
-200 gr faina
-100 gr branza telemea
-50 gr spanac oparit si tocat

-100 gr unt
-2cm ghimbir

-parmezan pt servit

Mod de preparare

Branza trebuie sa fie seaca si pentru acest lucru eu am pus-o intr-un tifon si am lasat-o cateva ore sa lase apa , apoi am strans tare cu tifonul pana nu a mai curs zer .

Branza o maruntim cu o furculita si adaugam in ea ouale batute cu  o furculita , branza telemea razuita si faina . Din aceste ingredient facem un aluat cu care se poate lucra , chiar daca e usor moale .


Impartim aluatul in jumate . Intr-o parte punem spanacul tocat marunt si scurs bine de lichid. Omogenizam pana se amesteca bine si se coloreaza usor in verde .

Pe masa presaram faina si formam din aluatul obtinut suluri ca si niste ,, carnati,, . Cu un cutit ascutit taiem bucati egale . Daca copiilor vostri le face placere sa va ajute in bucatarie se vor distra daca o sa ii lasati pe ei sa formeze sulurile de aluat.

II asezam intr-o tava presarata cu faina  sau se pot lasa pe masa infainata .
Intr-o oala punem la fiert 3 litri de apa cu sare . Cand apa fierbe punem in ea gnocchi si ii lasam sa fiarba pana se ridica la suprafata .
II scurgem
Intr-o tigaie mai incapatoare punem la topit untul impreuna cu 1 lingura ulei si bucati de ghimbir. Ghimbirul cand incepe sa prinda culoare il scoatem . L-am folosit doar pentru a aroma untul.

Cand untul a devenit lichid punem in el gnocchi si amestecam astfel incat sa ajunga fiecare prin unt.
Se servesc calzi cu parmesan razuit deasupra.





Comentarii