Treceți la conținutul principal

Printfriendly

Gnocchi cu branza de vaci


 
Gnocchi sunt foarte cunoscuti mai ales printre iubitorii de mancare italiana . Cea mai raspandita reteta de gnocchi este cea pe baza de cartofi , dar azi va propun o reteta cu branza de vaci . Acestia sunt la fel de gustosi ,dar mie mi se par mai simplu de facut daca avem o branza buna .

Eu i-am servit cu unt aromat , dar sunt minunati ca si garnitura .

Ingrediente:
-500 gr branza dulce seaca
-2 oua
-200 gr faina
-100 gr branza telemea
-50 gr spanac oparit si tocat

-100 gr unt
-2cm ghimbir

-parmezan pt servit

Mod de preparare

Branza trebuie sa fie seaca si pentru acest lucru eu am pus-o intr-un tifon si am lasat-o cateva ore sa lase apa , apoi am strans tare cu tifonul pana nu a mai curs zer .

Branza o maruntim cu o furculita si adaugam in ea ouale batute cu  o furculita , branza telemea razuita si faina . Din aceste ingredient facem un aluat cu care se poate lucra , chiar daca e usor moale .


Impartim aluatul in jumate . Intr-o parte punem spanacul tocat marunt si scurs bine de lichid. Omogenizam pana se amesteca bine si se coloreaza usor in verde .

Pe masa presaram faina si formam din aluatul obtinut suluri ca si niste ,, carnati,, . Cu un cutit ascutit taiem bucati egale . Daca copiilor vostri le face placere sa va ajute in bucatarie se vor distra daca o sa ii lasati pe ei sa formeze sulurile de aluat.

II asezam intr-o tava presarata cu faina  sau se pot lasa pe masa infainata .
Intr-o oala punem la fiert 3 litri de apa cu sare . Cand apa fierbe punem in ea gnocchi si ii lasam sa fiarba pana se ridica la suprafata .
II scurgem
Intr-o tigaie mai incapatoare punem la topit untul impreuna cu 1 lingura ulei si bucati de ghimbir. Ghimbirul cand incepe sa prinda culoare il scoatem . L-am folosit doar pentru a aroma untul.

Cand untul a devenit lichid punem in el gnocchi si amestecam astfel incat sa ajunga fiecare prin unt.
Se servesc calzi cu parmesan razuit deasupra.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cosulete cu dulceata de prune si nuca

O reteta pe care eu o ador , sunt usor de facut , se pastreaza foarte bine si sunt bune pentru orice eveniment. Colindatorii nostri le-au adorat . Din cantitatile date mi-au iesit 45 bucati .

Prajitura Betivul Izodor

O prajitura betiva rau de tot , gustul de rom si usor de alcool este cel care predomina in aceasta prajitura , dar este gustoasa si relative uspr de facut .Din pacate poze din timpul prepararii am doar de la blat si nuca macinata , s-a terminat bateria aparatului foto asa ca am renuntat . 

Feli londoneze

O prajitura foarte gustoasa cu aluat fraged , gem de caise si bezea cu nuca . Este o  prajitura perfecta pentru a fi luata la drum sau la un picnic.
Reteta o am de la o doamna nemtoaica din Timisoara , o doamna foarte draguta si foarte priceputa. Aceasta doamna care are o varsta foarte frumoasa face niste prajituri foarte aspectuoase si gustoase .