Pui cu alune si apio

O reteta cu carne de pui mai deosebita . Cateodata imi e dor sa ies din cotidian si atunci incerc diferite combinatii de arome si texturi . Asta este una dintre ele si tare mult ne-a placut ce a iesit .
Provocarea Cutia Misterelor din aceasta luna propune ca ingredient vedeta alunele . Asa ca am decis sa raspund provocarii cu o reteta de fel principal . 
Gazda lunii este Cristina cu al sau blog Panacris iar cea care a initiat provocarea este Cerasela cu un blog frumos Bunatati de prin lume adunate . 


Ingrediente:
-500 gr piept de pui
-2 fire apio
-1 ardei capia
-1 ceapa
-2 catei usturoi
-3 linguri sos de soia
-piper
-2 linguri ulei
-jumate legatura patrunjel verde
-50 gr alune de padure
-coaja de lamaie

Mod de preparare

Carnea de pui am spalat-o si am taiat-o in cuburi mici . Intr-un castron am pus carnea , deasupra ei am adaugat 5 linguri sos de soia , piperul si coaja razuita de la o lamaie bio. Amestecam carnea foarte bine astfel incat condimentele sa ajunga pe fiecare bucatica . Acoperim castronul cu o folie si punem la frigider pentru cateva ore . Se poate lasa de seara pana a doau zi.
 Alunele de padure le-am prajit intr-o tigaie .

Ceapa , apio si ardeiul le taiem ,iar usturoiul il pisam .

Intr-o tigaie sau wok punem doua linguri de ulei la incins . Cand uleiul este cald adaugam carnea de pui si o lasam sa se faca usor ,pana isi schimba culoarea. Adaugam ceapa , apio si ardeiul capia si o lingura de sos de soia.  Daca considerati ca mai trebuie sare acum puteti adauga , dar tineti cont ca sosul de soia este sarat . Acoperim cu un capac sau daca nu aveti capac potrivit se poate pune folie de aluminiu .
Lasam pe foc circa 15 minute . 

Presaram deasupra alunele de padure si usturoiul pisat ,mai lasam 2-3 minute sa fiarba . 

Oprim focul presaram deasupra patrunjel verde tocat si acoperim din nou pentru 5 minute .
Servim cald cu orez sau orice alta garnitura doriti 

Comentarii

Trimiteți un comentariu