Chec cu unt de arahide

Un chec gustos perfect pentru a fi servit langa ceasca de cafea . Eu am folosit un unt de arahide crocant .
Aceasta reteta este una care se incadreaza in provocarea din aceasta luna a Mistery Box . Provocarea dupa cum am mai spus a fost initiata de Cerasela pe blogul ei Bunatati de prin lume adunatesi continuata de participante . Luna aceasta Panacris cu blogul ei Panacris ne propune ca vedeta lunii Alunele . 



Ingrediente:
-4 oua
-4 linguri de apa
-2 linguri unt de arahide
-1 cana de zahar
-1 cana faina
-1plic praf de copt
-1 lingura cacao
-50 gr arahide
-zeama de la ½ lamaie
-praf de sare
-1/2 lingurita esenta rom

Mod de preparare

Pentru ca mi-a placut tare mult cum a iesit checul cu sirop de zahar am decis sa il fac si pe acesta la fel. Asa ca intr-un vas am topit zaharul in cele 4 linguri de apa si cu zeama de la jumate de lamaie. Lasam siropul sa se raceasca .


Ouale le batem cu un praf de sare si cu putina esenta de rom. Adaugam siropul de zahar si untul de arahide . Omogenizam usor .
Faina impreuna cu praful de copt o adaugam in ploaie si omogenizam bine .
Turnam ¾ din compozitie intr-o tava de chec . In restul de compozitie punem o lingura de cacao si omogenizam . Pe mijlocul tavii de chec turnam compozitia cu cacao , iar deasupra presaram arahide intregi .

Punem tava in cuptorul incins la 180 grade si coacem pentru 20-30 minute . Inainte de a scoate tava din cuptor facem testul scobitorii si mai lasati cateva minute daca scobitoarea nu ramane curata.



Pofta buna .

Comentarii