Placinta cu spanac in aluat de foietaj

 O placinta cu spanac simpla ,dar foarte buna . Este speciala pentru cei carora le place spanacul .



Ingrediente :
-1 aluat de foietaj
-500 gr spanac fiert
-200 gr branza telemea de capra
-250 gr branza de vaci sau ricotta
-100 gr cascaval
-2 linguri pesmet
-sare
-piper
-2 oua
-1 lingurita oregano tocat marunt
Extra:
-1 ou
-seminte susan

Mod de preparare
Eu am folosit spanac proaspat pe care l-am curatat si l-am spalat bine . L-am oparit in apa cu sare si apoi l-am tocat . Se poate folosi spanac congelat .
Aluatul de foietaj pentru tarte sarate l-am lasat sa se decongeleze .
Branza telemea , impreuna cu ricotta si cascavalul razuit le-am amestecat bine impreuna cu ouale si pesmetul , am adaugat frunze de oregano tocate marunt si putin piper .
Am gustat si nu am mai adaugat sare deoarece am avut o branza telemea destul de sarata .
Am pus si spanacul tocat fin si am omogenizat.
Intr-o tava am intins o foaie de aluat de foietaj , am pus deasupra umplutura de spanac si deasupra a doua foaie de foietaj .

Intr-un bol am batut oul cu furculita si am uns bine placinta . Din loc in loc am impuns aluatul si deasupra am presarat seminte de susan .
In cuptorul incins la 180 grade coacem placinta cam 25minute .

Serviti cu cei dragi . 














Comentarii