Gutui coapte cu nuci

Un desert gustos si sanatos cu fructe de toamna aromate . Gutuile aveam de gand sa le umplu cu un amestec de nuci , migdale si fulgi de cocos dar fiindca gutuile mele au avut locatari a trebuit sa le tai felii. Este un desert potrivit pentru serile reci de toamna in care vrei sa simti un miros imbietor.
In aceasta luna in cadrul provocarii Cutia Misterelor gazda este Doamna Lubita cu blogul -Lulu-povestidinbucatarie care ne-a propus o lista foarte faina de ingrediente ,iar vedeta este Gutuia , galbena gutuie aromata .
Despre aceasta provocare am mai vorbit de cate ori am reusit sa iau parte la ea. Din pacate in ultimele 2 luni nu am reusit sa ma incadrez dar acum am revenit chiar daca cu un preparat foarte simplu . 


Ingrediente:
-4 gutui
-50 gr nuci
-50 gr migdale
-20 gr fulgi de cocos
-1 lingurita scortisoara
-10 gr unt

Mod de preparare
Gutuile le-am spalat bine de tot si le-am curatat de coaja si de seminte . Le-am taiat in felii si le-am asezat intr-un vas care poate fi pus in cuptor.
Deasupra am pus unt taiat bucatele , nu mult.
Am presarat scotisoara, nucile si migdalele .

Punem vasul in cuptorul incalzit la 180 grade pana se inmoaie merele (aprox 15 minute)
Serviti cald sau rece cu o lingura de mascarpone si miere .



Comentarii

Trimiteți un comentariu