Prajitura fina cu crema de branza






Ingrediente:
Blat:
-200 grame zahar pudra
-400 gr faina
-4 linguri cacao
-250 gr unt de calitate
-1 lingurita bicarbonate sodiu
-3 oua
-3 linguri miere
-200 ml lapte
Crema:
-250 ml frisca
-200 gr mascarpone
-200 gr branza de vaci
-3 linguri zahar
-50 gr merisoare hidratate in alcool
Glazura:
-50ml frisca
-150 gr ciocolata amaruie
-o mana nuci si alune taiate grosier .

Mod de preparare
Blatul:
Untul il topim pe bain marin , sau in microunde.
Intr-un vas inalt punem untul topit si amestecam pe rand , mixand continu mierea, ouale, zaharul pudra, bicarbonatul de sodiu, cacao si faina .  La final adaugam laptele in etape si mixam pana cand obtinem o compozitie fina si omogena.
Aceasta compozitie o turnam intr-o tava tapetata cu hartie de copt de dimenisunea 20x30 cm . Cu ajutorul unei palate intindem compozitia uniform .
Dam tava in cuptorul incins la 180 grade si coacem pana cand trece testul scobitorii .
Crema :
O crema simpla dar gustoasa . Eu am hidratat merisoarele in visinata , dar se poate in rom sau orice alt alcool aveti.
Branza de vaci o mixam impreuna cu mascarponele si zaharul . Adaugam frisca lichida si batem pana se intareste bine . Punem merisoarele scurse si omogenizam .
Eu am pus toata crema deasupra blatului si am nivelat bine .
Deasupra am turnat o glazura obtinuta din ciocolata rupta bucatele si topita la foc mic in 50 ml frisca .
Dupa ce am turnat glazura si am nivelat am presarat deasupra nuci si alune taiate mare .



Comentarii