Galbiori cu sos de rosii



Ador galbiorii pentru mirosul lor inconfundabil.
In drumul de intoarece de la Sovata am gasit pe marginea soselei galbiori de padure . Am luat cativa in palme si i-am mirosit, un miros divin ,unic  .
Vazut ,placut ,cumparat. Ajunsa acasa am si pregatit o parte din ei  cu ce avem prin frigider . I-am pregatit cu rosii si oregano si i-am servit alaturi de un piure de cartofi. O mancarica satioasa si rapida .


Ingrediente:
-0.5 kg galbiori bine spalati
-3 catei usturoi
-1 rosie mare (aprox 200 gr )
-sare
-piper
-o lingurita oregano maruntit
-o lingura ulei

Mod de preparare
Galbiorii i-am spalat si i-am curatat foarte bine . I-am lasat la scurs.
Intr-o tigaie antiaderanta am incins bine o lingura de ulei . Am pus galbiorii si i-am  lasat la foc mic pana cand au lasat ei apa .

Am pus usturoiul pisat si rosia decojita si taiata destul de mare .

Lasam sa scada sosul si sa se gateasca bine .
Asezonam cu sare si piper , amestecam de cateva ori si oprim focul .
Deasupra presaram oregano uscat .
Servim cald alaturi de cartofi, orez sau mamaliga.


Comentarii