Salata cu calamari si capsuni





    Draga mea Laura cu al sau blog LauraSweet : http://laurasweets.ro/  a propus in aceasta luna in cadrul provocarii Cutia Misterelor o lista foarte interesanta si apetisanta. Cand am vazut lista mi-a trecut prin cap o multime de retete faine , dar timpul imi joaca feste din ce in ce mai des asa ca nu am reusit sa le pun pe toate in practica. 
Cutia Misterelor a fost initiata de Cerasela pe al sau blog Bunatati de prin lume adunate http://saffronanddates.blogspot.ro/search/label/provocarea%20cutia%20misterelor.

Ingrediente:
-1 salata verde
-250 gr spanac
-10-12 capsuni
-250 gr rondele calamari semipreparati sau nu (daca nu sunt semipreparare atunci mai aveti nevoie de 2 linguri de faina +1 ou +sare+2 linguri pesmet.)
-100 gr branza de capra
-1 lingurita sos de rodie (in loc de otet/lamaie)
-sare
-piper
-nucsoara razuita
-1 lingura ulei de masline

Mod de preparare
Salata si spanacul trebuie spalate foarte bine in apa rece si zvantate .
Inelele de calamari (eu am avut congelate ) le decongelam si le spalam in apa rece , sub jet. Le punem pe un servetel sa se scurga apa din ele. Presaram cu sare .
Intr-o farfurie punem 2 linguri de faina  si luam fiecare inel de calamari si le dam prin faina . Luam un ou si il batem bine impreuna cu un praf de sare . Inelele de calamari le dam prin ou si apoi prin pesmet  iar apoi le lasam sa se zvinte putin ,in acest fel vor iesi mai crocante.
Le prajim in ulei incins .

Facem un dressing din sosul de rodie, sare , piper , putina nucsoara proaspat razuita si uleiul de masline.
Salata si spanacul le asezam intr-un bol si turnam peste ele dresingul .
Amestecam cu ajutorul a doua linguri in asa fel incat dresingul sa imbrace toata salata .

Aranjam intr-o farfurie totul , deasupra punem capsuni taiati si bucati de calamar prajit si branza de capra delicioasa.




Comentarii