Varza de bruxelles pane





Aceasta varza micuta cu gust intens pe mine m-a cucerit. Am gatit-o in diverse variante si de aceasta data am ales sa o fac pane . Este foarte buna alaturi de un sos de rosii iute sau de un sos cu usturoi.
Intr-un an am avut in gradina cateva plantute de varza de bruxelles .Erau atat de dragute incat imi venea greu sa rup din ele . Pana atunci nu prea am cumparat aceasta varietate de varza dar de atunci o cumpar si o gatesc de cate ori o vad in magazine sau in aprozare.
Reteta pe care vi-o aduc azi este una simpla si foarte gustoasa.

Ingrediente:
-0.5kg varza de bruxelles
-2 oua
-3 linguri faina
-sare
-piper
-1/2 lingurita nucsoara
-ulei pt copt

Mod de preparare
Incepem cu varza pe care o curatam de frunzele vestejite sau maroni . Eu pun legume verzi , cumparate, in apa rece (cat mai rece) cu o lingurita de bicarbonat de sodiu sa stea cateva minute.
Pe foc punem o oala cu apa si sare la fiert . cand fierbe adaugam varza curatata si o lasam sa fiarba pana cand se inmoaie putin . Eu am lasat-o cam 6 minute.
O scurgem de apa si o lasam sa se raceasca .
Batem ouale impreuna cu un praf de sare , piper si nucsoara .

Varza o dam prin faina si prin ou .
Intr-o tigaie incinsa punem uleiul iar cand acesta este fierbinte prajim varza in el pe toate partile.

Scoatem pe un servetel de hartie si servim cu sos de rosii , sos de smantana si usturoi sau smantana simpla.


Comentarii