Tarta cu coacaze negre pe blat de cocos





Imi place nuca de cocos si o folosesc de cate ori am ocazia . Consumam miez de cocos, fulgi dar mai ales lapte de cocos .  De data asta am incercat sa fac un blat de nuca de cocos de care sunt foarte incantata .

Ingrediente :
Pt blat:
-200 gr fulgi cocos
-100 gr unt
Pt umplutura:
-200 gr coacaze negre
-2 linguri de zahar
-250 gr mascarpone
-2 linguri zahar
Pt sosul caramel
-100 gr zahar
-100 ml frisca

Mod de preparare
Blatul :
Este extrem de simplu de facut .
In vasul robotului am pus fulgi de cocos impreuna cu untul si am dat drumul robotului sa amestece pana cand a inceput sa se lege .


Am pregatit o tava de tarta de 10x30 cm si am pus in ea nuca de cocos . Am apasat bine ridicand si pe margini si am dat la frigider pentru 30 minute .

Incalzim cuptorul la 180 grade si punem tava la cuptor pana cand prinde putina culoare (aprox15 minute)

Umplutura :
Intr-un vas punem zaharul si coacazele negre si le punem pe foc . Eu am folosit coacaze negre congelate. Am lasat pe foc pana cand s-a facut ca si un sos gros. Dam deoparte si lasam la racit.
Sosul caramel :
Intr-un vas am pus zaharul si l-am lasat sa se topeasca pana cand a avut o culoare frumoasa,culoarea caramelului . Atentie sa nu se arda.
Peste zahar , cu mare grija , turnam frisca si lasam sa fiarba pana cand zaharul se topeste si rezulta un sirop grosut .
Lasam la temperature camerei ca sa se raceasca putin .
Mascarponele il batem cu zaharul pana cand se spumeaza usor si se topeste zaharul .
Asamblare:
Peste blatul copt si racit turnam coacazele negre si nivelam . Dam la frigider pentru 30 minute .

Peste coacaze intindem mascarponele si turnam caramelul ,pentru a fi mai simpplu mascarponele se poate pune cu un pos.

Dam din nou la frigider pana in momentul servirii .

Bine ar fi sa stea 12 ore la frigider .  


Comentarii