Salata de legume cu naut


O salata satioasa , aromata si rapida .



Eu am optat pentru legume facute al dente ,dar se pot gati asa cum va place .

Ingrediente :
-1 dovlecel mic
-1 morcov
-1ardei
-200 gr naut fiert
-1 ceapa
-2 lingurite ghimbir taiat marunt
-1 lingurita mustar cu boabe
-1/2 lingurite seminte chimen
-1 lingura sos de soia
-2 linguri pasta de rosii
-100 ml apa sau fond de legume (supa )
-2 linguri ulei
-seminte de floarea soarelui.

Mod de preparare
Eu am folosit naut fiert acasa ,dar se poate folosi naut din conserva . Daca doriti sa fierbeti nautul atunci acesta trebuie pus in apa pentru 12 ore apoi spalat usor si pus la fiert in apa cu sare si frunze de dafin.
Dovlecelul l-am taiat cu curatatorul de legume in fasii lungi, dar se poate taia cubulete si va fi la fel de bun .

Curatam si taiem legumele sub forma si de marimea dorita.
Intr-un wok punem uleiul la incins si in el ghimbirul taiat cat mai mic si semintele de chimen . Lasam sa se caleasca cam 2 minute . Adaugam ceapa si mai lasam 1 minut.

 Punem pasta de rosii, mustarul boabe si sosul de soia . Cand da in clocot punem fondul de legume sau apa si morcovii . Daca doriti morcovi facuti bine atunci trebuie fie sa-I taiati mai marunt fie sa ii lasati mai mult. Eu i-am lasat cam 5 minute .
Punem dovlecelul si ardeiul si lasam sa se inmoaie putin. Cand considerati ca legumele sunt facute asa cum doriti ( atentie daca doriti sa fie facute bine atunci puneti un capac sau adaugati mai multa apa ) adaugam nautul . 

Acesta va absorbi si el din sosul rezultat acolo . Condimentam dupa gust si servim cu seminte de floarea soarelul presarate deasupra si cu paine prajita . 

Comentarii