Gustari din cartofi dulci



Cartofii dulci au fost cultivate de incasi pentru hrana animalelor si a durat ceva vreme pana cand au inteles ca pot fi consumati si de oameni .
Cartoful dulce este recomandat bolnavilor de diabet dar si celor care vor sa se fereasca de aceasta boala. Fibrele care se gasesc in cartoful dulce au rolul de a regla glicemia si de a imbunatatii digestia.De asemenea imbunatatesc circulatia sangelui si sistemul imunitar .


Ingrediente:
-1 cartof dulce (aproximativ 400 gr)
-carnati
-200 gr camembert
-2 rosii
-sare cu ierburi de provonce
-piper
-1 lingura ulei masline

Mod de preparare
Cartoful dulce (eu am folosit numai unul ,pentru ca era maricel) l-am spalat bine de tot in apa rece cu o perie de legume .
L-am taiat rondele de 1 cm grosime si le-am asezat pe o tava tapetata cu hartie de copt.
Am stropit bucatile de cartof cu ulei de masline apoi am presarat sare (sare roz de himalaya cu verdeturi  de provence) si piper .

 Am intors si pe partea cealalta si am procedat la fel .
Am pus tava in cuptorul preincalzit la 180 grade pana s-au inmuiat usor, apoi i-am intors si am pus pe ei felii de carnati, bucati de camembert si cate o bucatica de rosie .

Dam din nou la cuptor pana cand se topeste camembertul.
Sunt gata de servit ca si o gustare calda , dar merg perfect si ca aperitiv.


Comentarii