Pui cu portocale si legume



Mie imi place combinatie de dulce cu carne asa ca am pus in practica o reteta de pui cu topinambur, varza de bruxelles  si portocale .
Aceasta reteta vine si ca raspuns la provocarea din Cutia Misterelor propusa de Simona Georgescu http://pumpkinmona.blogspot.ro/2016/01/provocarea-cutia-misterelor-mistery-box.html  .


Aceasta frumoasa provocare a fost lansata , asa cum am mai spus, pe blogul  “Bunatati de prin lume adunate”   http://saffronanddates.blogspot.ae/2014/03/provocarea-cutia-misterelor-mistery-box.html


Ingrediente:
-1 piept pui
-3-4 bucati topinambur
-15 bucati varza de bruxelles
-1 ceapa rosie
-1 catel usturoi
-1 cm ghimbir razuit
-50 gr unt
-1 portocala rosie
-sare
-piper

Mod de preparare
Pieptul de pui l-am spalat si l-am fiert timp de 5 minute in apa cu putina sare .
Varza de bruxelles am curatat-o de frunzele vested si am fiert-o si pe ea putin in apa cu sare (cam 3 minute)
Ceapa si usturoiul le-am taiat solzisor , ghimbirul l-am razuit,portocala am curatat-o de coaja si am taiat-o cubulete  iar topinamburul l-am spalat , curatat si facut cubulete.
Intr-un castron am pus ceapa, usturoiul , topinamburul , ghimbirul, portocala si pieptul de pui . Deasupra am pus bucatele de unt , sare si piper si le-am amestecat putin .
Punem totul intr-un vas termorezistent si adaugam varza scursa de apa

Dam la cuptorul incins la 180 grade pentru 20 minute maxim .
Serviti cald cu smantana sau branzeturi deasupra .






Comentarii