Fursecuri fragede cu dulceata de portocale

Aproape intotdeauna am  o cutie cu fursecuri facute in casa,si de fiecare data cand ma apuc de facut incerc sa combin alte arome si sa le fac in forme cat mai diferite pentru a fi interesante pentru toti. Aceasta reteta este una aromata cu dulceata de kumquat . Dulceata am cumparat-o din Corfu acum cativa ani si nu am folosit-o pana acum . Fructele de kumquat au aroma de portocale doar ca sunt mai mici . In reteta am scris dulceata de portocale pentru ca aceasta este mai la indemana pentru oricine.




Pentru aluat:
- 250 g faina alba
- 150 g unt
- 80 g zahar pudra
- 1 galbenus
- 2 linguri dulceata de portocale
- un praf de sare
-1/2 plic praf de copt
Pentru glazura:
- 100 g ciocolata
- 50 ml lapte

Mod de preparare
Untul moale, cu un praf de sare, zahar si dulceata de portocale se mixeaza, adaugam galbenusul si omogenizam.
Se adauga faina si se omogenizeaza.
Aluatul trebuie sa fie destul de moale si sfarmicios .
Se formeaza biscuiti sub forma dorita , dar nu o sa puteti intinde aluatul . Eu am folosit un pos cu dui mare dar se pot face bilute cu mana .
Se pun in tava si se coc la foc mediu pentru 15-20 minute .
Se scot din cuptor si se lasa la racit dupa care se decoreaza cu glazura: ciocolata si laptele se pun intr-un vas  direct pe foc si se amesteca pana cand se topeste.
Fursecurile se pot pune cu capetele in glazura sau cu un creion de ornat se pot trage linii pe ele .



Comentarii

Trimiteți un comentariu