Ciocolata raw


Curioasa din fire am vrut de ceva vreme sa incerc acest tip de ciocolata.
Am gasit unt de cacao bio asa ca m-am pus pe treaba. Este foarte usor de facut si se topeste in gura .
In loc de Green Sugar puteti folosi orice alt indulcitor, chiar si zahar doar ca difera cantitatea. Oricum Green Sugar este un indulcitor care nu schimba cu nimic gustul preparatului si poate fi folosit cu incredere. 


Ingrediente:
-100 gr unt cacao
-50 gr alune de padure prajite si macinate
-40 gr green sugar, sau alt indulcitor
-praf de sare
-2 linguri cacao sau corab

Mod de preparare
Alunele de padure le prajim , le curatam in palme de coaja si le maruntim . Eu le-am dat prin rasnita,dar se pot taia cu cutitul .
Untul de cacao il punem intr-o craticioara la incalzit. Adaugam indulcitorul si amestecam pana cand se dizolva , sau daca aveti indulcitor lichid se poate folosi . Luam de pe foc .
Adaugam alunele , 2 linguri de cacao sau corab si amestecam energic ca sa nu se faca gogoloase.


Punem amestecul obtinut in forme special sau in forme de briose si dam la frigider pana se intareste .

Pofta buna . 

Comentarii