Treceți la conținutul principal

Printfriendly

Fursecuri ,, Arici,,


Este o reteta inspirata de ChefCriket si este perfecta daca o pregatiti impreuna cu copii .



Ingrediente:
-150 gr unt
-3 oua
-300 gr zahar
-1 plic zahar vanilat
-coaja razuita de la o lamaie
-600 gr faina
-1 plic praf de copt
-praf de sare
-250 gr cereal duo

Mod de preparare
Untul impreuna cu zaharul (ar fi bine sa utilizati zahar pudra pentru a scurta timpul de mixare) il mixam bine pana cand devine devine spumos. Adaugam pe rand cate un ou mixand bine dupa fiecare. Punem zaharul vanilat , coaja razuita de lamaie , sarea si faina amestecata cu praful de copt .
 Omogenizam .
Aluatul obtinut trebuie sa fie unul elastic cu care sa puteti lucra .
Punem aluatul intr-o punga de plastic sau intr-o folie alimentara si dam la frigider pentru 30 minute .
Pe o farfurie punem cerealele duo (albe si negre bilute ) .Eu am folosit cereale Nesquik


Luam din aluat cam cat o nuca , formam o bila si lipim de ele cerealele . Eu le-am rostogolit prin farfurie , dar a mai fost nevoie sa mai pun si cu mana .

Asezam pe o tava tapetata cu hartie si dam la cuptorul incins la 180 grade pentru 20 minute .


Sunt frumoase si atractive pentru copii. Se pastreaza intr-o cutie metalica pentru mult timp .

 




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cosulete cu dulceata de prune si nuca

O reteta pe care eu o ador , sunt usor de facut , se pastreaza foarte bine si sunt bune pentru orice eveniment. Colindatorii nostri le-au adorat . Din cantitatile date mi-au iesit 45 bucati .

Prajitura Betivul Izodor

O prajitura betiva rau de tot , gustul de rom si usor de alcool este cel care predomina in aceasta prajitura , dar este gustoasa si relative uspr de facut .Din pacate poze din timpul prepararii am doar de la blat si nuca macinata , s-a terminat bateria aparatului foto asa ca am renuntat . 

Feli londoneze

O prajitura foarte gustoasa cu aluat fraged , gem de caise si bezea cu nuca . Este o  prajitura perfecta pentru a fi luata la drum sau la un picnic.
Reteta o am de la o doamna nemtoaica din Timisoara , o doamna foarte draguta si foarte priceputa. Aceasta doamna care are o varsta foarte frumoasa face niste prajituri foarte aspectuoase si gustoase .