Guguluf cu piure de castane si pere


Azi va propun o reteta de sezon , foarte simpla dar aromata .




Ingrediente:
-4 oua
-2 linguri ulei
-200 gr piure castane
-2 pere
-esenta rom(optional)
-2 linguri zahar
-4 linguri faina
-0.5 plic praf de copt
-praf sare

Din ingredientele date mi-au iesit 12 bucati, dar asta depinde de marimea formelor folosite. Se pot coace in forme de briose sau de ce nu intr-o forma de chec . 

Mod de preparare
Am folosit piure de castane congelat , un pachet de 200 grame pe care l-am lasat la decongelat.
Perele le-am curate de coaja si le-am taiat cubulete destul de mici pe care le-am stropit cu putina zeama de lamaie , ca sa nu se oxideze.

Ouale impreuna cu zaharul,praful de sare si esenta de rom le batem pana cand se fac ca o spuma si se albesc .
In oua am adaugat piureul de castane si am omogenizat bine , vom obtine o compozitie de culoare maronie . Adaugam uleiul , faina si praful de copt.
Amestecam bine si punem compozitia in formele de guguluf sau briose(fiecare forma de briosa trebuie sa ramana goala cam 1 cm)

In fiecare forma am pus cateva bucatele de pere .

Am pus briosele in cuptorul preincalzit la 180 grade pentru 20 minute . 

Comentarii