Placinta cu peste, fructe de mare si lapte de cocos

O placinta de care m-am indragostit si o sa o repet de cate ori voi avea timp si pofta de peste . Este o masa savuroasa perfecta pentru o zi in families au pentru o masa cu prietenii, singura conditie este sa le placa fructele de mare si pestele.




Ingrediente:
-200 gr file somon
-200 gr fructe de mare amestec
-1 cutie lapte de cocos (200 ml)
-1 ardei gras alb sau rosu
-1 rosie
-2 bucati ceapa verde sau una veche
-1 lingura pudra de curcuma
-sare
-2 linguri ulei
-0.5 kg cartofi
-150 ml lapte

Mod de preparare
Eu am folosit file de peste si fructe de mare congelate , deci prima data le-am decongelat si le-am pus intr-un strecurator sa se scurga apa de pe ele .
Cartofii i-am curatat si i-am taiat in sferturi. Ii punem la fiert intr-o oala cu apa cu sare . Trebuie sa fiarba si sa se inmoaie pentru ca vom face piure din ei.
Curatam ceapa si o taiem rondele , rosia o taiem cubulete si ardeiul la fel. Se poate adauga ardei iute cred ca ar fi foarte buna putin picanta.
Intr-o tigaie pe foc mic punem la incins uleiul si adaugam legumele sa se inmoaie putin , le lasam cam 3 minute . Adaugam peste ele pudra de curcuma , pentru culoare,  laptele de cocos , sare , piper si lasam sa fiarba cam 15 minute. Oprim focul si lasam sa se racoreasca .

Intre timp scurgem cartofii fierti si ii zdrobim pentru a face piureul. Adaugam in ei laptele fierbinte si putina sare, zdrobim in continuare pana cand avem un piure fin .

Acum luam sosul format din legume si lapte de cocos si punem in el fructele de mare , si fileul de somon taiat cubulete . Peste ele punem cu posul sau cu lingura piureul de cartofi  .

Dam la cuptorul incins pana cand se rumeneste deasupra , depinde de cuptor dar 20 minute ar trebui sa fie suficiente.
Serviti calda .




Comentarii