Treceți la conținutul principal

Printfriendly

Rulada cu cirese




Imi place sa fac rulade si de aceea combin tot felul de chestii si incerc sa le fac sa arate cat mai apetisant .
Aveam intr-un castron niste cirese amare ramase si care incepeau sa se strice , asa ca m-am gandit la rulada umpluta cu multe multe cirese .

Ingrediente:
Pt rulada:
-5 oua
-5 linguri zahar
-5 linguri faina
-1 lingura cacao
-50 ml ulei
-1/2 lingurita praf de copt
Pt umplutura:
-250 gr mascarpone(o cutie)
-250 ml frisca
-aproximativ 300 gr cirese fara sambure

Mod de preparare
Ne pregatim o tava cu dimensiunea de 20x30 si incalzim cuptorul la 180 grade.
Intr-un vas punem ouale si incepem sa le batem cu mixerul la viteza mare pana se fac usor aerate , adaugam zaharul si batem in continuare ca sa se topeasca zaharul .

Adaugam faina, cacao, praful de copt si omogenizam , iar la final punem uleiul. Dupa ce adaugam uleiul nu mai trebuie amestecat mult .
Turnam in tava , nivelam 
si dam la cuptor pentru 15-20 minute .
Pana se coace rulada noastra pregatim un prosop de bucatarie curat . Cand este gata ,pentru siguranta faceti testul cu scobitoarea,scoatem din cuptor , rasturnam pe prosop si rulam . Atentie ca sa o putem rula fara sa se rupa trebuie sa fie calda .


Lasam la racit.
Cand este rece rulada facem umplutura :
Intr-un bol punem frisca si mascarponele si batem pana cand se intareste . Daca doriti aici puteti adauga zahar , dar asta este in functie de gustul d-voastra.
Desfacem din prosop rulada si o umplem cu ¾ din crema . Nivelam bine umplutura si punem in mijloc cate cirese doriti .

 Rulati si asezati pe platou . Eu am pus atat de multe cirese si crema incat la rulada mea  doar s-a atins aluatul .  Cu restul de crema decorati dupa cum doriti .
Punem la rece si servim cu placere



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cosulete cu dulceata de prune si nuca

O reteta pe care eu o ador , sunt usor de facut , se pastreaza foarte bine si sunt bune pentru orice eveniment. Colindatorii nostri le-au adorat . Din cantitatile date mi-au iesit 45 bucati .

Prajitura Betivul Izodor

O prajitura betiva rau de tot , gustul de rom si usor de alcool este cel care predomina in aceasta prajitura , dar este gustoasa si relative uspr de facut .Din pacate poze din timpul prepararii am doar de la blat si nuca macinata , s-a terminat bateria aparatului foto asa ca am renuntat . 

Feli londoneze

O prajitura foarte gustoasa cu aluat fraged , gem de caise si bezea cu nuca . Este o  prajitura perfecta pentru a fi luata la drum sau la un picnic.
Reteta o am de la o doamna nemtoaica din Timisoara , o doamna foarte draguta si foarte priceputa. Aceasta doamna care are o varsta foarte frumoasa face niste prajituri foarte aspectuoase si gustoase .