Mini pizza pe vanata

Eu nu sunt mare fan pizza dar mi-a placut cand am vazut cu ceva timp in urma o poza cu o felie de vanata pe care erau puse tot felul si arata exact ca si o pizza. Asa ca am facut cu ce aveam prin frigider adica : cascaval de casa, carnati de casa, rosii, usturoi si o vanata. A iesit ceva bun, usor si simplu. Eu sigur o sa mai refac reteta poate cu alte ingrediente.
Dar sa nu mai lungesc vorba va scriu ingredientele si modul de preparare .


Ingrediente pt 2 persoane:
-1 vanata taiata rondele
-2 catei usturoi taiati rondele
-1 rosie
-100 gr cascaval
-100 gr carnat
-ulei masline

Mod de preparare
Vanata o spalam si o taiem rondele.
Presaram pe ea sare si o lasam sa stea putin asa , va lasa putina apa. Bucatile de vanata le tamponam cu servetele de hartie ca sa le uscam .


Pe o tava antiaderenta asezam bucatile de vanata , le stropim cu ulei de masline si asezam pe fiecare bucata carnati taiat cubulete, feliute sau cum doriti, usturoi , bucati de rosie si cascaval.

Incingem cuptorul la 180 grade  introducem tava in cuptor pana cand se inmoaie cascavalul si vanata .





Comentarii