Mini guguluf cu lamaie

         O reteta simpla , dar buna si usor racoritoare datorita aromei de lamaie.Daca nu aveti          forme de guguluf se pot folosi formele de briose sau , de ce nu se poate pune intr-o              forma de chec.


        Ingrediente:
        -2 oua
       -1 lamaie(coaja si zeama)
       -1 lingurita praf de copt
       -100 gr zahar
       -200 ml iaurt
        -170 gr faina
       -50 ml ulei 
       Pt crema :
      -100 ml mascarpone+100 ml frisca

       Mod de preparare
       Pregatim formele de guguluf sau de briose . Eu am folosit forme noi de silicon pe care          le-am uns bine cu unt .
       Intr-un castron spargem ouale si le mixam pana se spumeaza impreuna cu zaharul .            Adaugam iaurtul coaja si zeama de lamaie,uleiul,faina si praful de copt amestecat in              prealabil cu praful de copt .
      Omogenizam foarte bine si punem in forme cate 1-2 linguri de compozitie.
          Dam la cuptorul preincalzit la 180grade pentru 15-20 minute.
          Scoatem tava din cuptor si lasam sa se raceasca . Apoi le scoatem din forma si le                 punem cu gaurica in sus astfel incat sa le putem umple cu  crema.
          Mascarponele il mixam impreuna cu frisca si eventual zahar daca doriti si cu ajutorul             unui pos umplem guguluful.
          In mijloc eu am asezat cate o migdale  si le-am dat la rece cateva ore.




Comentarii