Bruschete cu vinete si avocado


O reteta rapida si gustoasa .  Am folosit avocado si fulgi de drojdie inactivi. Acesti fulgi de drojdie i-am descoperit de curan si am citit multe despre ei . Sunt numiti ,,parmezanul vegetarienilor,, , sunt o sursa importanta de protein si complexul de vitamin B .


Ingrediente:
-1 vanata
-1 avocado
-1 jumate lamaie
-50 ml suc de rosii
-50 ml ulei masline
-sare
-piper
-2 fire de ceapa verde
-2 catei usturoi
Optional : rosii si fulgi de drojdie inactivi
Pt bruschete : felii de paine (bagheta , franzela etc)

Mod de preparare
Vanata o spalam si o taiem cubulete cam de 0.5x0.5 cm si presaram pee a putina sare ca sa lase apa (daca doriti o puteti curata de coaja , asa cum am facut eu sau puteti lasa si coaja ) .
Ceapa verde o spalam si o taiem rondele .
Avocado il curatam si il taiem si pe el cubulete , dupa care il stropim cu zeama de lamaie .
Usturoiul il pisam bine sau il taiem rondele subtiri , asta este optional.

Intr-o tigaie punem la incins uleiul de masline , cand este cald adaugam vanata si o lasam sa se caleasca . Va trage tot uleiul asa ca daca vreti sa fie mai gatita se poate adauga putina apa.  Adaugati sucul de rosii si usturoiul pisat . Asezonati cu sare si piper si lasati sa scada bine sosul .
Sucul de rosii se poate inlocui cu rosii taiate cubulete , dar asta ramane la alegerea voastra.
Punem ceapa verde si avocado , amestecam de cateva ori si oprim focul.
Painea o taiem pe diagonala si o prajim .

Asezam pe platou si punem pe paine o cantitate generoasa de vanata .
Deasupra asezam cate o felie de rosie si presaram fulgi de drojdie inactivi.






Comentarii