Crochete de peste

Azi va propun o reteta rapida si gustoasa care poate fi facuta la cina sau de ce nu pentru aperitive. Am folosit conserva de ton bucati in ulei de la Hame, dar cred ca ar fi mai bun cu ton in suc propriu. Data viitoare voi incerca cu acest tip de conserva .
Trebuie sa va mai spun ca aceste cantitati pe care le-am trecut eu aici sunt pentru o cina copioasa pentru 2 persoane .


Ingrediente:
-1 conserva ton bucati(185 gr)
-1 ceapa verde
-2-3 linguri pesmet
-1 ou
-piper
-1 catel usturoi
Extra : ulei pentru prajit
Pt sos avem nevoie de : iaurt grecesc , ceapa verde si usturoi.

Mod de preparare

Desfacem conserva si o strecuram de lichidul din ea.
Continutul conservei il punem intr-un bol si cu ajutorul furculitei zdrobim bucatile de peste.

 Adaugam usturoiul pisat , ceapa verde (eu am folosit doar codite) toccata marunt , oul , piperul si pesmet. Punem cate o lingura de pesmet si amestecam dupa fiecare ca sa nu avem o compozitie prea tare .
Trebuie sa avem un aluat ca si cel de chiftele .

Punem la incins ulei intr-o tigaie .
Cu mana formam mici chiftele din aluat si prajim pana se rumenesc.
Scoatem crochetele pe servetele ca sa se absoarba excesul de ulei .

Pregatim sosul : zdrobim un catel de usturoi, taiem cozi de ceapa verde si frecam cu putina sare . Apoi adaugam iaurt grecesc (cam 3-4 linguri) , omogenizam si punem intr-un bol.
Serviti crochetele calde cu sos si paine prajita .





Comentarii