Treceți la conținutul principal

Printfriendly

Biscuiti cu susan

Aceasta reteta de biscuiti se poate diversifica usor atat in ce priveste umplutura cat si aspectul. Desi sunt niste biscuiti destul de migalosi merita incercati. Se pot decora cu susan, fulgi ciocolata, nuca de cocos, faina de migdale sau de ce nu bombonele pentru decorarea prajiturilor.. Reteta din care m-am insiprat si pe care am schimbat-o putin este de pe:  ,,Delice D’Orient” http://dlicedorient.blogspot.ro/2012/10/biscuits-sesame.html
Pe acest site veti gasi multe retete aratoase.


Ingrediente:
-1ou
-150 gr unt topit
-100 gr zahar pudra
-280 gr faina
-1 lingurita praf de copt
-putina sare
-200-250 crema tartinabila tare , eu am folosit unt de arahide si nutela
Pentru décor:
-1 galbenus+1 lingura cafea lichida
-100 -150 gr susan

Mod de preparare :
Untul il topim pe foc mic
Intr-un bol punem oul , zaharul pudra,sarea si untul topit si le mixam pana se omogenizeaza. 



Adaugam faina in care am incorporate praful de copt si amestecam pana cand avem un aluat mai moale dar omogen . Invelim aluatul in folie de plastic si il dam la frigider pentru aproximativ 1 ora.
Dupa o ora intindem aluatul pe blatul de lucru presarat cu faina si il taiem in forme cat mai egale cu cutitul sau cu forme speciale de biscuiti .
Intr-o tava mare de cuptor punem hartie de copt si asezam biscuitii in ea cu un pic de distanta intre ei.
Pregatim decorul : batem galbenusul usor cu o furculita si adaugam in el cafeaua lichida. Punem din acest amesteca pe biscuitii cu pensula si se pot face forme cu ajutorul unei furculite.
Dam biscuitii la cuptorul preincalzit la 180 grade pana se rumenesc usor .
Ii scoatem din cuptor si ii lasam sa se raceasca .
Ii ungem cu unt de arahide, sau Nutella sau alte crème cu conditia sa fie mai solide , sa nu curga.
Unim cate doi biscuiti si de jur imprejur punem putina crema dupa care imbracam marginile in susan , nuca de cocos sau altceva .




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cosulete cu dulceata de prune si nuca

O reteta pe care eu o ador , sunt usor de facut , se pastreaza foarte bine si sunt bune pentru orice eveniment. Colindatorii nostri le-au adorat . Din cantitatile date mi-au iesit 45 bucati .

Prajitura Betivul Izodor

O prajitura betiva rau de tot , gustul de rom si usor de alcool este cel care predomina in aceasta prajitura , dar este gustoasa si relative uspr de facut .Din pacate poze din timpul prepararii am doar de la blat si nuca macinata , s-a terminat bateria aparatului foto asa ca am renuntat . 

Feli londoneze

O prajitura foarte gustoasa cu aluat fraged , gem de caise si bezea cu nuca . Este o  prajitura perfecta pentru a fi luata la drum sau la un picnic.
Reteta o am de la o doamna nemtoaica din Timisoara , o doamna foarte draguta si foarte priceputa. Aceasta doamna care are o varsta foarte frumoasa face niste prajituri foarte aspectuoase si gustoase .