Placinta cu mascarpone, branza si ciocolata

 

Dupa sarbatorile de Craciun am ramas cu cativa mosi si globulete de ciocolata si am zis sa incerc sa-I folosesc intr-o reteta noua si mai putin obisnuita. 


A iesit o bunatate de placinta care a trecut foarte repede .

Ingrediente:
-1 pachet foi placinta
-250 gr branza de vaci
-250 gr mascarpone
-100 gr nuci tocate grosier
-150 gr ciocolata
-2 oua
-2 linguri miere albine
-80 gr unt

Mod de preparare
Incepem prin a topi untul si il lasam la racit .
Branza dulce impreuna cu mascarponele cu mierea si cu ouale le amestecam bine pana cand obtinem o compozitie omogena .
Ciocolata o razuim sau o rupem bucatele mici , eu am sfarmat-o in maini( am folfoist mosi si globuri de ciocolata care au fost tinuti in frigider).
Luam o tava si asezam prima foaie de placinta pe care o ungem cu unt topit, luam inca o foaie si o punem peste cea unsa deja , ungem din nou cu unt si tot asa pana cand avem puse 4 foi.
Peste foi turnam jumate din cantitatea de branza, 
iar deasupra jumate din ciocolata .
Asezam din nou foi de placinta una cate una dandu-le bine cu unt topit . Punem patru foi si peste ele turnam restul de branza si ciocolata .
Acoperim cu restul foilor . Deasupra ungem cu unt , taiem totul in patratele si dam la cuptorul incins la 180 grade cam 20 minute .
Serviti calda sau rece cu zahar sau miere .


Comentarii

Trimiteți un comentariu