Legume cu aripioare de pui la cuptor







In perioada sarbatorilor de iarna mancam foarte multe carnuri grase si preparate precum : carnati,sunca , toba, jumari , toros si altele. Chiar daca as vrea sa nu mananc  imi este pofta pe ele. Zilele  trecute am zis ca trebuie sa fac ceva mancare repede , fara sa stau langa ea pana se face si fara sa fie grasa asa ca am inceput sa caut prin frigider sa vad ce am . Am gasit mazare verde congelata , porumb boabe , morcovi si ceapa alba precum si cateva bucati de aripi de pui.
A iesit o nebunie de mancare

Ingrediente:
-250 gr mazare verde congelata
-250 gr porumb dulce congelat
-2 morcovi mari
-2 cepe mari
-Aripioare de pui
-50 gr unt
-sare
-piper
-1 catel usutroi
-zeama de la o lamaie

Mod de preparare:
Aripioarele de pui le spalam in apa rece si curatam eventualele resturi de pene . Le asezonam cu sare si piper , si le stropim cu zeama de la o lamaie .
Morcovul si ceapa le curatam de coaja si le taiem rondele subtiri.
Intr-o tava antiaderenta incepem sa asezam legumele : punem porumbul , mazarea congelata, ceapa taiata rondele si morcovul . Presaram putina sare si piper.
Asezam bucatile de aripi peste si untul bucatele din loc in loc. Usuroiul il taiem in jumate si il asezam in tava pe langa aripioare .

Dam tava la cuptorul preincalzit la 200 grade pentru vreo 20 minute .

Serviti cald alaturi de un sos daca va place .

Comentarii