Salata de tofu cu ardei copti



                O reteta simpla, sanatoasa si foarte buna daca va place branza tofu si ardei copti . Ideea acestei retete mi-a venit cand am vazut reteta de pe situl http://madeline.ro/crema-de-branza-tofu/ si am facut-o in varinata mea . Foarte buna si o recomad cu mare drag .



Ingrediente:
-1 cutie tofu in saramura
-1 iaurt grecesc (mic)
-1 ceapa
-2 ardei capia copti si curatati
-patrunjel verde tocat
-sare
-piper

Mod de preparare

Curatam ceapa si o dam pe razatoarea mica sau o taiem cubulete mici . Ardeii capia pe care i-am copt , ii curatam si ii taiem cubulete .
Intr-un castron punem branza tofu impreuna cu 1 cutie iaurt grecesc si cu o furculita o zdrobim bine . Adaugam ardeiul copt , ceapa razuita si patrunjel tocat . Asezonam cu sare si piper , sau alte condiment si dam la rece .
Servim pe paine alaturi de o salata de ardei, sau rosii







Comentarii