Tarta aperitiv cu branza


O bunatate de aperitiv sau pachetel . Bune de luat la scoala sau serviciu pentru gustare .Eu zic ca sunt usor de facut si sunt foarte gustoase . Un aluat sfarmicios cu umplutura moale de branza .


Ingredinete:
Aluat
-150 gr branza de vaci
-100-150 gr branza telemea
-100 gr unt
-200 gr faina
-o legatura patrunjel tocat, marar sau orice alte frunze doriti
Pt umplutura:
-200 gr branza de vaci
-100 gr cascaval
-sare
-1 ou
-mirodenii dupa gust

Mod de preparare
Aluatul :
Intr-un castron maruntim bine branza de vaca si branza telemea , adaugam untul la temperatura camerei si faina si ierburile ( eu am folosit amestec de ierburi frantuzesti) si omogenizam bine . Daca telemeau nu este foarte sarata atunci mai adaugati putina sare .
Formam din aluat o bila , il invelim intr-o folie si il punem in frigider pentru o jumate de ora.
Umplutura:
Amestecam branza, cascavalul razuit , oul si mirodeniile . Adaugati sare daca credeti ca mai trebuie si amestecam bine .

Pregatim formele in care dorim sa le facem (mie mi-au iesit 12 bucati; 6 le-am facut in forma de tarta ,iar restul in tava de briose) .
Pe blatul de lucru presaram faina si intindem aluatul cu sucitorul , nu foarte gros dar nici subtire . Cu o forma rotunda taiem aluatul si asezam in fiecare forma cate o bucata de aluat. Aranjam aluatul in forme.
Pe fiecare bucata de aluat punem cate o lingura de umplutura . Deasupra punem fasii de aluat si dam la cuptorul incins la 180 grade pentru 15-20 minute, pana se rumenesc .

Sunt bune calde , dar si reci . Serviti cu placere alaturi de cei dragi .



Comentarii