Treceți la conținutul principal

Printfriendly

Prajitura "RUDY"

Prajitura Rudy, de mult am vrut sa o incerc .
Azi va mai aduc o reteta de prajitura cu branza, foarte buna si asta . Mi-a placut modul de formare a aluatului si faptul ca nu a trebuit sa-l intind si sa lucrez foarte mult cu el . Aluatul se face ca si niste firmituri de paine , nu se leaga si este delicios .
Maria multumesc pentru aceasta reteta delicioasa


Ingrediente
Aluat :
·         400 g faina
·         250 g unt
·         150 g zahar
·         2 linguri cacao
·         1 galbenus
·         1 plic praf de copt
·         1 praf de sare

Umplutura:
·         500 g branza dulce
·         150 g zahar
·         3 oua
·         1 plic zahar vanilat
·         Coaja rasa de la o portocala

Mod de preparare

Aluat :
Intr-un bol punem faina amestecata cu praful de copt, zaharul, cacaoa, sarea,galbenusul si untul rece si cu degetele incepem sa omogenizam pentru a obtine firmituri.
Din aceste ingrediente nu vom obtine un aluat moale ci obtinem firmituri (firmituri ca si la crumble )
Umplutura:
Branza am mixat-o bine cu zaharul si coaja rasa de portocala (optional) pana devine cremoasa , apoi am adaugat galbenusurile si am continuat sa mixez pana cand au fost omogenizate bine .
Separat am mixat albusurile cu praful de sare pana sau intarit si am obtinut o spuma tare, si le incorporam treptat in branza .
Urmeaza asamblarea:
Aluatul il impartim in doua parti egale.
Intr-o tava tapetata cu hartie de copt intindem uniform o parte din aluat. Avem nevoie de o tava de 20x30
Intindem uniform crema de branza si acoprim cu aluatul ramas.
Dam prajitura la cuptorul preincalzit pentru aproximativ 40 de minute.


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cosulete cu dulceata de prune si nuca

O reteta pe care eu o ador , sunt usor de facut , se pastreaza foarte bine si sunt bune pentru orice eveniment. Colindatorii nostri le-au adorat . Din cantitatile date mi-au iesit 45 bucati .

Prajitura Betivul Izodor

O prajitura betiva rau de tot , gustul de rom si usor de alcool este cel care predomina in aceasta prajitura , dar este gustoasa si relative uspr de facut .Din pacate poze din timpul prepararii am doar de la blat si nuca macinata , s-a terminat bateria aparatului foto asa ca am renuntat . 

Feli londoneze

O prajitura foarte gustoasa cu aluat fraged , gem de caise si bezea cu nuca . Este o  prajitura perfecta pentru a fi luata la drum sau la un picnic.
Reteta o am de la o doamna nemtoaica din Timisoara , o doamna foarte draguta si foarte priceputa. Aceasta doamna care are o varsta foarte frumoasa face niste prajituri foarte aspectuoase si gustoase .