Prajitura "RUDY"

Prajitura Rudy, de mult am vrut sa o incerc .
Azi va mai aduc o reteta de prajitura cu branza, foarte buna si asta . Mi-a placut modul de formare a aluatului si faptul ca nu a trebuit sa-l intind si sa lucrez foarte mult cu el . Aluatul se face ca si niste firmituri de paine , nu se leaga si este delicios .
Maria multumesc pentru aceasta reteta delicioasa


Ingrediente
Aluat :
·         400 g faina
·         250 g unt
·         150 g zahar
·         2 linguri cacao
·         1 galbenus
·         1 plic praf de copt
·         1 praf de sare

Umplutura:
·         500 g branza dulce
·         150 g zahar
·         3 oua
·         1 plic zahar vanilat
·         Coaja rasa de la o portocala

Mod de preparare

Aluat :
Intr-un bol punem faina amestecata cu praful de copt, zaharul, cacaoa, sarea,galbenusul si untul rece si cu degetele incepem sa omogenizam pentru a obtine firmituri.
Din aceste ingrediente nu vom obtine un aluat moale ci obtinem firmituri (firmituri ca si la crumble )
Umplutura:
Branza am mixat-o bine cu zaharul si coaja rasa de portocala (optional) pana devine cremoasa , apoi am adaugat galbenusurile si am continuat sa mixez pana cand au fost omogenizate bine .
Separat am mixat albusurile cu praful de sare pana sau intarit si am obtinut o spuma tare, si le incorporam treptat in branza .
Urmeaza asamblarea:
Aluatul il impartim in doua parti egale.
Intr-o tava tapetata cu hartie de copt intindem uniform o parte din aluat. Avem nevoie de o tava de 20x30
Intindem uniform crema de branza si acoprim cu aluatul ramas.
Dam prajitura la cuptorul preincalzit pentru aproximativ 40 de minute.


 

Comentarii