Chiftelute din fasole

           O reteta deosebita . Este foarte buna crocanta la exterior si moale in interior , si servita cu o salsa care ii da prospetime devine ideala pentru o masa .
           Acum cativa ani au venit la noi niste prieteni si ea mi-a spus ca a incercat sa faca chiftelute din fasole si nu au iesit . De ceva vreme am primit o carte de bucate si rasfoind-o am dat peste aceasta reteta simpla . Atat mi-a trebuit :) , am si pus-o in practica . Am fost foarte incantata de rezultat, mai ales ca imi place foarte mult fasolea uscata dar si cea verde .



Ingrediente:
Pt chiftele:
-700 gr fasole fiarta (2 conserve fasole rosie )
-2 catei usturoi sau 2 fire usturoi proaspat
-3 linguri faina
-sare
-piper
Pt salsa:
-3 rosii maricele
-1 conserva porumb dulce
-2 linguri ulei masline
Extra:0.5 l ulei

Mod de preparare
Scurgem fasolea  (eu am folosit conserve de fasole rosie) si o facem piure .
Tocam usturoiul marunt si il adaugam  peste fasolea pasta .
 Asezanam cu sare si piper , adaugam faina si omogenizam bine .
Intr-un vas cu pereti inalti turnam uleiul si il incingem  foarte bine .
Cu doua linguri formam chiftele mari pe care le punem in uleiul incins.
Prajim pe o parte si pe alta , dupa care scoatem pe servetel sa se scurga.
Pregatim salsa:
Rosiile spalate le taiem cubulete , punem in acelasi loc si porumbul din conserva , sare ,piper si ulei de masline.
Amestecam putin si gata de servit
Chiftelele mari , crocante la exterior le crestam putin pe jumate si punem o lingura mare de salsa .

Serviti calde , dar sunt bune si reci .


Comentarii