Piept de pui cu paste si sos de hribi

        Am venit cu o reteta de pui cu paste , destul de simpla dar daca nu aveti hribi culesi si uscati de voi o sa fie cam scumpa. Eu am folosit hribib(pitoance) culese de noi si uscate acasa , dar in loc de aceste ciuperci scumpe se pot folosi champinion sau pleuritos , care se gasesc proapete pe toate tarabele si in toate supermarketurile .
        Eu vin cu ideea , iar voua daca va place va ramane sa o gatiti si sa o savurati alaturi de familie .
        Pofta mare!!!



Ingrediente:
-1 bucata piept pui dezosat
-100 gr hribi
-1 lingura unt
-1 cm ghimbir razuit
-sare
-piper
-50 ml vin alb sec
-2 catei usturoi
-50 gr cascaval sau parmesan
-200 gr paste penne sau altfel de paste

Mod de preparare:
Punem in apa rece la hidratat hribii.
Pieptul de pui il taiem fasii nu subtiri, cam de 2 cm grosime si il condimentam cu sare, piper si ghimbirul razuit.
Punem la fiert intr-o oala apa cu sare (pentru a fierbe pastele)
Intr-o tigaie incinsa punem pieptul de pui la prajit ( eu nu am folosit  grasime , dar se poate unt sau ulei ) si il lasam sa se prajeasca pe o parte , dupa care il intoarcem si pe partea cealalta . Cand este alb atunci punem vinul si lasam sa se faca carnea bine .
Hribii ii storacem de apa si ii strangem in mana ca sa ii scurgem cat mai bine  . Intr-o cratita punem o lingura de unt , hribii si usturoiul tocat sau taiat rondele , amestecam bine si lasam sa se gateasca putin (cam 3 minute ) acoperita .
Cand fierbe apa adaugam pastele si le fierbeti in functie de tipul pastelor ( scrie pe pachet cat trebuie fierte ), si in functie de gusturile d-voastra (mai moi sau aldente ) . Le stoarcem si sunt gata de asezat pe farfurie .

Se servesc calde asezate toate pe aceiasi farfurie , presarate deasupra cu cascaval razuit sau parmezan si patrunjel verde . 





Comentarii