Treceți la conținutul principal

Printfriendly

Prajitura cu morcovi si ghimbir confiat


Pentru iubitorii de ghimbir si nu numai



Ingrediente


Pentru aluat:

  • 4 oua
  • 150 g zahar (5 linguri)
  • 2 morcovi mari
  • 280 g faina (14 linguri)
  • 1 plic praf de copt
  • 1 plic zahar vanilinat
  • 3 lingurite scortisoara
  • 50 gr ghimbir confiat sau 2 lingurite ghimbir macinat
  • 300 ml ulei
  • 2 linguri de cafea solubila sau cacao
Pentru decor:

  • Zahar pudra
Preparare

Morcovii ii curatam de coaja si ii razuim pe razatoarea mica .
Ghimbirul confiat il taiem bucatele mici , sau daca este crud atunci putem sa razuim cat sa obtinem doua lingurite pline .
Ouale le batem cu zaharul si zaharul vanilat pana obtinem o spuma alba si tare . Adugam scortisoara , cafeau sau cacao, ghimbirul si uleiul in fir subtire .
Mixam bine in continuare.
Adugam morcovii razuiti pe razatoarea mica si omogenizam , se pune făina amestecată cu praful de copt.
Se toarnă amestecul într-o tavă (eu am folosit tava de tarta cu diamteru de 20cm) si o dam la cuptorul preincalzit la 180 grade timp de  40 de minute.
Se lasa la racit in tava .
Se decoreaza dupa dorinte , eu am folosit zahar pudra si forme de ciocolata alba .






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cosulete cu dulceata de prune si nuca

O reteta pe care eu o ador , sunt usor de facut , se pastreaza foarte bine si sunt bune pentru orice eveniment. Colindatorii nostri le-au adorat . Din cantitatile date mi-au iesit 45 bucati .

Prajitura Betivul Izodor

O prajitura betiva rau de tot , gustul de rom si usor de alcool este cel care predomina in aceasta prajitura , dar este gustoasa si relative uspr de facut .Din pacate poze din timpul prepararii am doar de la blat si nuca macinata , s-a terminat bateria aparatului foto asa ca am renuntat . 

Feli londoneze

O prajitura foarte gustoasa cu aluat fraged , gem de caise si bezea cu nuca . Este o  prajitura perfecta pentru a fi luata la drum sau la un picnic.
Reteta o am de la o doamna nemtoaica din Timisoara , o doamna foarte draguta si foarte priceputa. Aceasta doamna care are o varsta foarte frumoasa face niste prajituri foarte aspectuoase si gustoase .