Rulada cu fructe confiate



Cu un gust dulce acrisor este pentru cei mai pretentiosi . Mie mi-au placut aceste rulade si cu siguranta le voi reface.




Ingrediente:

 -        1 bucata piept de pui
-          Curmale  fara sambure
-          Caise confiate
-          Sare sau putina vegeta
-          Piper
-          Ulei
-          100 gr cascaval

Mod de preparare

Pieptul de pui il feliem astfel incat sa obtinem bucati cat mai mari
Cu batatorul de snitele batem bucatile de pui si le condimentam cu sare , piper si stropim cu putin ulei ( eu am folosit ulei de arahide)
Pe fiecare bucata de pui asezam  fructe confiate , dupa dorinta ( eu am facut o bucata cu caise, una cu curmale si una combinata )  si bucati de cascaval taiate bastonase .
Rulam cu grija si legam cu ata de bucatarie fiecare bucata
Intr-o tava antiaderenta punem putin ulei si asezam rulada .
Dam la cuptor si lasam pana cand se face carnea , dureaza cam 20 minute .
Lasam sa se raceasca si putem felia .


Comentarii