Cartofi copti de doua ori


Aceasta reteta vi-o recomand cu mare drag , sunt deosebiti.



Ingrediente:

 -12 cartofi
-o jumate de varza dulce
-100 gr unt
-sare
-piper

 Mod de preparare:

Cartofii  ii spalam  foarte bine , si intregi ii punem intr-o tava de copt.
Ii dam la cuptor si ii lasam pana cand intra furculita bine in ei .(eu am fentat putin , imi era cuptorul ocupat , i-am fiert )
Ii lasam sa se raceasca .
Varza o taiem subtire si cat mai mica.
Intr-o tigaie punem untul la topit si adaugam varza ,o calim in unt pana cand se inmoaie .
Fiecare cartof il taiem in jumate si scobim din el cu o lingura .
 Ceea ce scoatem din cartof punem peste varza calita si vom amesteca cu sare si piper dupa gust
In scobitura pe care am facut-o punem din varza amestecata cu cartofi si nivelam putin .
Punem intr-o tava si dam cartofii umpluti la cuptor pana cand se rumenesc deasupra.





Comentarii