Treceți la conținutul principal

Printfriendly

Briose cu cocos si ciocolata


Am avut o nuca de cocos pe acasa , si nu s-a atins nimeni de miezul ei . Fetita mea a tot strigat sa-i cumpar nuca de cocos , dar ea bea numai laptele din ea  cu pai neaparat . Restul a ramas neatinsa . Asa ca am zis hai sa o folosesc la niste briose . Aceste prajituri , numite si prajitura zanelor , sunt usor de facut si nu exista riscul sa se strice .
Eu le-am spus briose pestrite . Ciocolata s-a topit dar fiind razuita a format firisoare .



Ingrediente:

-o nuca cocos
- 100 gr ciocolata
-2 oua
-100 ml lapte
-100 ml ulei
-10 linguri faina
-5 linguri zahar
-praf de copt un plis
- zahar vanilat- un plic

Mod de preparare

Nuca de cocos o golim de suc (pastram sucul) , o spargem si o curatam de coaja aceea maro care ramane pe pulpa.
O dam pe razatoarea mica
Ciocolata ( de care doriti ) o razuim si pe ea
Intr-un bol spargem ouale si le batem cu zaharul pana se topeste
Adaugam uleiul in fir subtire , laptele ( daca laptele de cocos nu vi la baut nimeni puteti sa il puneti la briose , eu am folosit lapte de vaca )
Ar fi bines a lasati mixerul deoparte , pentru ca obtineti un aluat moale care stropeste tare .
Adaugam faina si praful de copt , amestecam
Punem nuca de cocos razuita si ciocolata .
Pregatim formele de briose si punem in ele aluatul , cam 2 linguri intr-o forma .
Dam la cuptor pentru 20 minute .







Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cosulete cu dulceata de prune si nuca

O reteta pe care eu o ador , sunt usor de facut , se pastreaza foarte bine si sunt bune pentru orice eveniment. Colindatorii nostri le-au adorat . Din cantitatile date mi-au iesit 45 bucati .

Prajitura Betivul Izodor

O prajitura betiva rau de tot , gustul de rom si usor de alcool este cel care predomina in aceasta prajitura , dar este gustoasa si relative uspr de facut .Din pacate poze din timpul prepararii am doar de la blat si nuca macinata , s-a terminat bateria aparatului foto asa ca am renuntat . 

Feli londoneze

O prajitura foarte gustoasa cu aluat fraged , gem de caise si bezea cu nuca . Este o  prajitura perfecta pentru a fi luata la drum sau la un picnic.
Reteta o am de la o doamna nemtoaica din Timisoara , o doamna foarte draguta si foarte priceputa. Aceasta doamna care are o varsta foarte frumoasa face niste prajituri foarte aspectuoase si gustoase .