Cotlet de porc la cuptor





Ingrediente
-          O bucata cotlet porc fara os
-          Sare
-          Piper
-          Putin ulei

Mod de preparare

      Cotletul de porc cu putina grasime il ungem cu putin ulei pe toate partile . Pe un fund de lemn punem sare si piper si rostogolim cotletul prin ele in asa fel incat sa se prinda bine pe toate partile condimentele . (Precizes ca eu am folosit un cotlet de 1.5 kg si am pus o lingurita jumate de sare , si jumate de lingurita piper . )
      Intr-o tigaie pusa la incins (tigaie antiaderenta ) punem cotletul la prajit , pentru cateva minute pe o parte si pe alta . Nu punem ulei in tigaie . Il lasam sa se rumeneasca ca si  in imaginea nr.3.
    Dupa ce cotletul se rumeneste pe toate partile il mutam in tava , il acoperim cu folie de aluminium si dam la cuptor . Dupa o ora il scoatem si il servim alaturi de garniture preferata .
Eu am pus la cuptor legume : cartofi, morcovi si sfecla rosie .

Va doresc POFTA MARE !!!!










Comentarii